تحیق انجام شده در دانشگاه ازاد سنندج

به نام او

بی مقدمه میرم سر اصل مطلبب . ما برقی ها یه قانون داریم که بهش میگیم قانون دست راست ، این قانون تشریح میکنه که اگر دست راست خود را دور یه سیم پیچ یا بوبین حلقه کنیم انگشت شست ما جهت جریان را نمایش می دهد و سایر انگشتان حلقه شده جهت میدان را نمایش می دهند حالا اگه اینو با چرخیدن به دور خانه خدا مطابقت بدیم نتیجه می گیریم که : جهت چرخش در خانه خدا از چپ به راست یا همون پاد ساعتگرد می باشد و در قانون دست راست نیز جهت چرخش از چپ به راست می باشد پس حالا اگه جهت جریان را با دعاها و اعمال خانه خدا در نظر بگیریم نشون میده که تمام این دعا عا به بالا می روند !!!!!!

جالبتر اینکه تو برق اگه روی یه مثلا میخ 7 دور سیم پیچیده بشه اون میخ اهنربا میشه در غیر این صورت نمیشه !!!! حالا تطبیقش بدیم با 7 دور چرخش دور خانه خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اکثر کسانی که به حج مشرف میشن وقتی از اب زمزم می خورن می گن که مزه این اب با بقیه اب ها متفاوته علت می دونید چیه ؟ اگه مولکولهای اب را منظم کنیم در مزه اب نیز تاثیر مثبت میذاره پس مزه اب هم خوب میشه جالبتر می دونید چیه ؟ اینه که این را هم با قوانین ما برقی ها میشه اثبات کرد !!!!!! ما برقی ها میگیم که اگر عناصر یا مولکولهای مواد را تحت تاثیر یه میدان خارجی قرار بدیم ذرات در جهت اون میدان منظم شده مثلا در اهن اگر یه جریان الکتریکی جریان یابد مولکولهای آهن در جهت اون جریان منظم میشوند در نتیجه در اب زمزم هم اون میدان خارجی نقش داره !!!!!!!!!! اون میدان خارجی چیزی جز دعاهایی که در اونجا خونده میشه نیست !!!!!!!!!!!!!

بی قرار

در هوایت بی قرارم روز و شب

سر ز کویت بر ندارم روز و شب

جان روز و جان شب ای جان تو

انتظارم انتظارم روز و شب

زان شبی که وعده کردی روز وصل

روز و شب را می شمارم روز و شب

ای مهار عاشقان در دست تو

در میان این قطارم روز و شب

می زنی تو زخمه ها بر می رود

تا به گردون زیر و زارم روز وشب

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

روز و شب را کی گذارم روز و شب 

( مولانا )

خدایا به ما مهربانی بده  

دلی ساده و اسمانی بده  

دلی صاف و بی کینه مثل اب 

دلی روشن و گرم چون افتاب